czwartek, 8 sierpnia 2019

Groziło mi, że nie postawie kozy

Bo człowiek rodzi się głupi i głupi umiera..

Jakoś nie pomyślałam, że wokół kozy musi być sporo miejsca, bo koza lubi się mocno rozgrzać..
Wiedziałam, ze muszę zabezpieczyć podłogę, ścianę za kozą, ale już że koza musi byc odsunięta od ściany min 20cm, że od niej nie powinno nic stać w odległości około 150cm - już nie..
Ale największa plamę dałam z kominem, który u mnie kończył się..w gałęziach sosen od wschodu.
Dzisiaj przewalczyłam z mężem przesunięcie telewizora.. koza będzie :)
Dzięki tej relokacji, wylot komina będzie min. 6m od koron drzew :)
...jeszcze sprawdzę...




Przypuszczalnie będzie to koza dostosowana do rekuperacji, o standardzie A+

THOR 8 VIEW



Piecyk Thorma Falun II Czarny/Szary Mat

18 sierpnia znalazłam taką:
PIEC KOMINKOWY ŻELIWNY NORDFLAM ARICA EKO 11 KW

foto:castorama





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz